pisite_nam@blogotres.rs

Preduzetničke priče

Zna li još neko osim vas da imate sajt?

Brers.rs vas savetuje

Ako želite da budete samo prisutni na netu, bez ikakvog posebnog cilja, to je u redu, vaša želja. Ipak, bilo bi mnogo korisnije za vaše poslovanje da dobro promislite i odredite šta je cilj vašeg sajta, npr. povećanje profita, organizovanje prodaje, pronalaženje pravih klijenata, ušteda vremena potrebnog za obavljanje osnovne delatnosti, popunjavanje kapaciteta, šta god...

izada_sajta.jpg

Prvo i osnovno je znati odgovor na pitanje - šta želite od sajta.

Izuzev što je sajt vaša kuća u digitalnom prostoru, on treba da bude i pozivnica za nove klijente. Ne mogu svi da stignu do vas samo putem preporuke, ne mogu svi da čuju za vas samo preko prijatelja, dozvolite klijentima da vas pronađu.

planirati_sajt.jpg

Ako hoćete da širite posao i steknete klijente koji će tačno znati šta mogu da dobiju od vas, morate imate svoj sajt… I to ne bilo kakav - nalepite par slika, date adresu ili telefon, pobrojite usluge i to je to. Ne, to nije to! To je bacanje para kroz prozor.

Privucite pažnju posetilaca, prvo odličnim dizajnom, jasnim slikama, kratkim porukama, neka kretanje kroz sajt bude jednostavno, neka ima logičan sled.

uraditi_sajt.jpg

Kada privučete pažnju izgledom, napravili ste prvi korak. Drugi korak je zadržati goste u svojoj digitalnoj kući, a za to će vam pored slika biti potrebni i odlični tekstovi.

Na svom sajtu kroz lepe i kratke tekstove možete govoriti o određenim situacijama, dati korisne savete, objasniti svoje usluge, dati neka rešenja. Tekstovi ne moraju obavezno da budu kratki, zavisi od teme, ali morate se potrudite da drže pažnju.

Znači, za sajt vam je potrebno prvo vreme za određivanje cilja, materijal koji ćete objaviti, odluka o domenu i hostingu. O svemu tome možete se konsultovati sa nekim iz vašeg okruženja ko ima znanja iz ove oblasti... ili možete kontaktirati nas, konsultacije su besplatne.

M.M.

www.brers.rs

Sajtovi mogu da budu dozlaboga dosadni, ako pre toga ne znate šta želite i kome se obraćate.

Pročitajte još